Eindelijk - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Kees Bosch - WaarBenJij.nu Eindelijk - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van Kees Bosch - WaarBenJij.nu

Eindelijk

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

03 December 2008 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Hello.....

Eindelijk een emailtje gehad van de nieuwzeelandse immigratiedienst dat mijn visumaanvraag geaccepteerd is.... Gelukkig; dat betekent dat ik wat kan gaan werken voor $12-13 per uur.... jippieeeeeeeeee.

De afgelopen week in de Coromandel doorgebracht. Groene heuvels en bergen bezaaid met witte schaapjes, azuurblauwe zee, zonnetje, hotwater beach etcetc.....

Mijn eerste keer......altijd lastig de eerste keer.....een klapband.....paniek!!!!! what to do??? kon natuurlijk de AA bellen maar ik heb het zelf geprobeerd en was daarin ook nog succesvol.... wow!!!!

Tja voor de rest voornamelijk veel gechilled en gerelaxt...... kuiltje graven in hot water beach... als je daar op de verkeerde plaats 10cm diep graaft, komt er bijna kokend water uit de grond.... dus de truc is om een kuil te graven op de grens waar het koude grondwater en het warme grondwater naarboven komen... ging wel aardig ondanks dat ik geen Duitser ben.

Damn lastig om 30 te zijn. Ik had een dagboek op mijn laptop zodat ik niet alles zou vergeten om op te schrijven maar natuurlijk ben ik mijn laptop vergeten en dus nu alles weer vergeten wat ik al eerder opgeschrenve had.

Zometeen maar eens wat internetsites afgaan of ze nog ergens een geitenmelker met ervaring kunnen gebruiken......

Veel plezier allemaal met pakjesavond enz.....

ciao kees



  • 03 December 2008 - 08:30

    Pa & Maud,Oostenrijk:

    Ha, Kees.
    Heb je al cadeautjes gekocht voor de Sinterklaas ? Wij wel,misschien komen we ze brengen. We kunnen nu niet weg, want we hebben een studente uit Taiwan in huis, voor ca. 3 maanden.
    In Oostenrijk veel zon, veel sneeuw, veel punch en glühwein. De Kerst komt er aan.
    groetjes
    Pa

  • 04 December 2008 - 18:28

    Denise & Bart:

    Hey KC,

    Leuk weer eens wat van je te horen. Zo te lezen vermaak je je wel :)

    Jij ook veel plezier met het geiten melken :D

    Grtz!

  • 08 December 2008 - 15:11

    Pepijn:

    He KC,

    HOT water beach. I do rememeber that one. Samen met nog heel veel andere toeristen voor 5$ een schop huren, graven en je poten verbranden. Heeeeerlijk!

    Hier alles goed, net de goed heilig man de deur gewezen.

    Wanneer krijg ik nou eens wat foto's te zien? Ben benieuwd hoe je auto eruit ziet. Is het er een in de lijn van de panda en de Golf?

    Zondag komen Joost en Cindy hier eten in Tilburg. Die komen al bijna jou kant op!

    Werkse daar (niet te hard natuurlijk)

    Gr Pepijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Tauranga

Mijn eerste reis

Denken over wat nou echt waardevol voor mij is.....

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2011

Kees in India

27 Mei 2009

235 dagen -Singapore

17 April 2009

sawadikap

02 April 2009

korte update

06 Maart 2009

Over de helft
Kees

dus......

Actief sinds 24 Aug. 2006
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 40225

Voorgaande reizen:

17 September 2015 - 01 November 2015

Keesino, een stukje wandelen

13 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Kees zoekt en vindt boerderij

13 Juni 2011 - 14 Juni 2011

Incredible India

06 Oktober 2008 - 01 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: