sawadikap - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Kees Bosch - WaarBenJij.nu sawadikap - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Kees Bosch - WaarBenJij.nu

sawadikap

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

17 April 2009 | Thailand, Phuket

Hallo,

Sawadikap vanaf Phuket, Thailand…..

Still alive, helemaal niets te merken hier van de protesten in Bangkok en Pattaya…… Het enige waar we hier lasten van hebben zijn bedbugs, kakkerlakken en af en toe een rat die voorschiet….. Het voedsel is nog even geweldig als altijd…… evenals de ijskoffies om een beetje af te koelen van het benauwde weer.

Massagecursus bevalt goed. Het is interessant om te leren hoe alle spieren, pezen en botten lopen. Thaise massage is wat harder dan een oliemassage, maar ook erg lekker, rustgevend en helend. Ik ben de enige ‘Farang’ op de cursus, wat betekent dat ik veel aandacht heb van de leraar, bijna privéles, wat ideaal is om de Thaise massage goed onder de knie te krijgen.

Afgelopen maandag was het Songkran, Thais Nieuwjaar, 2552 leef ik nu in. In plaats van vuurwerk af te steken, gooien de Thai de hele dag met water naar elkaar. Door de straten rijden de hele dag pick-up trucks, vol met jong en oud bewapend met waterpistolen. En iedereen is helemaal vrolijk in het land van de glimlach. In het noorden vinden ze het Nieuwjaar zo bijzonder dat ze er een 5-dagen-feest van hebben gemaakt.

Wat gebeurt er nog meer: niet al te veel…. Nog aan het bedenken hoe ik de laatste 70 dagen van mijn reisje ga besteden…..

Pop kan mai

• 17 April 2009 - 13:20

Pa:

Verzamel wat goede adressen voor ons; ben geinteresserd in Ayurveda.
    Zaterdag vertrekken we met 32 oostenrijkers naar Nederland; naar de bollen............
    Groetjes
    Pa & Maud

• 20 April 2009 - 09:01

Bart:

Zo te horen heb je het nog erg naar je zin. Had al niet de verwachting dat dat al te veel problemen zou opleveren.

Wij gaan hier ook 2x per week naar de thaise massage en ik moet toegeven dat het me erg goed bevalt.