Sweet as Bro - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kees Bosch - WaarBenJij.nu Sweet as Bro - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kees Bosch - WaarBenJij.nu

Sweet as Bro

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

14 November 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hello.....

Momenteel in Whangarei......
Drie dagen geleden vertrokken uit Auckland. Het duurde ff voordat mijn busje was omgebouwd tot kesable backpackers busje, maar het werkt nu allemaal zoals het zou moeten.....

Tja wat zullen we eens vertellen....... misschien zou je het zelf eens moeten doen: lekker cruisen over de nieuwzeelandse wegen, een mooie plaats aan het strand zoeken om te crashen en lekker te chillen.....
Vandaag kwamen we bij een waterval een Kiwi met zijn vrouw tegen en werden we in no-time uitgenodigd om de nacht bij hun door te brengen en samen te genieten van een BBQ roasted chicken..... Sweet as Bro!!!!!

Tjaaa ik ben blij dat ik na ruim 6 jaar!! weer terug ben in Nieuw-Zeeland.

Beetje vreemd: Overal zie je al kerstbomen en aanbiedingen voor kerstmenu's en dat soort dingen.... en dat terwijl het hier 20-30graden is en de zon volop haar werk doet.

De komende dagen richting The Bay Of Islands and The Poor Knight Reserve. Aardig om te googlen als je niets te doen hebt of je werk of zo :-)......
maar het uitzicht op de 7de verdieping van de alleenhouderstraat is ook wel aardig......

foto's..... volgen nog....... misschien.....

Sooooooooooo nu maar even bier halen om mee te nemen naar de kiwi-bbq.....

ciao
Kees

• 14 November 2008 - 08:23

Menno:

Klinkt prima... spreek je trouwens in koninklijk meervoud, of heb een metgezel gevonden voor in je bus?
    groeten!

• 14 November 2008 - 14:42

Pepijn:

KC!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wil foto's zien! Van de omgeving, van je love bus en noem maar op.

Bedankt voor je kaartje, heeft een mooi plaatsje gekregen.

GR Pepijn

• 14 November 2008 - 17:48

Clerrie:

ha kerel,

idd, sluit me aan bij vraag van menno, wie is bij je......

nog ruim 1 maand en dan meeten we elkaar in nz!!!!!

geniet ervan!

groeten

• 18 November 2008 - 08:01

Kees:

Dat was geen koninklijk meervoud..............

de foto's komen nog wel een keer......