Het is bijna zover - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kees Bosch - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Kees Bosch - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

02 Oktober 2008 | Nederland, Tilburg

Het is bijna zover!!! Aanstaaande maandag, 19.00 u, vlieg ik vanaf Amsterdam naar Bangkok. Ik verblijf ongeveer een maandje in Thailand en hoop daar een beetje bij te komen van het harde werkende leven in Nederland.
Wat staat er gepland: nog niet veel!! Ideeën zijn: een tochtje over de river Kwai, een motortochtje van Chang Mai naar Pai, een introcursus Muay Thai (thaiboksen) en sowieso ff chillen of een van de koh's in het zuiden van het land ( Krabi of misschien Koh Samui of het kleine Koh Chang ) Als iemand nog goede tips heeft, dan hoor ik het graag.

Volgens mij is er op deze site niet veel plaats voor foto's dus die worden waarschijnlijk geplaatst op:
http://kesanova.hyves.net/

Op 4 november vlieg ik door naar Nieuw-Zeeland, maar daar later meer over.....

grtzzz kees

  • 03 Oktober 2008 - 04:54

    Pa Uit Oostenrijk:

    Wij, Maud en Ik, wensen je een fijne reis; wie weet, komen we je in Auckland c.s. opzoeken. We missen dan waarschijnlijk de carnaval hier
    Groetjes P&M

  • 03 Oktober 2008 - 06:15

    Thijs Jong:

    Hee Kees!
    Heerlijk relaxed.. een maandje er tussenuit!
    Wat ben je trouwens een ontzettende reiziger :-) onder je fotootje staat wel een redelijk lijstje aan nationale vlaggen..

    Heel veel plezier, en hou ons op de hoogte!

  • 03 Oktober 2008 - 09:09

    Pepijn:

    De tips krijg je dit weekend nog!!

    Absoluut niet leuk dat je 9 maanden weg gaat. Maar ja, het is niet anders.....

    Ik zie je dit weekend nog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Mijn eerste reis

Denken over wat nou echt waardevol voor mij is.....

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2011

Kees in India

27 Mei 2009

235 dagen -Singapore

17 April 2009

sawadikap

02 April 2009

korte update

06 Maart 2009

Over de helft
Kees

dus......

Actief sinds 24 Aug. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 40242

Voorgaande reizen:

17 September 2015 - 01 November 2015

Keesino, een stukje wandelen

13 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Kees zoekt en vindt boerderij

13 Juni 2011 - 14 Juni 2011

Incredible India

06 Oktober 2008 - 01 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: