geen schildpadjes - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kees Bosch - WaarBenJij.nu geen schildpadjes - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kees Bosch - WaarBenJij.nu

geen schildpadjes

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

07 September 2006 | Kenia, Nairobi

Voor diegene die het nog niet wisten: het project met de schildpadjes gaat niet door. De bijdrage die zij, www.watamuturtles.com, vragen aan het project vind ik toch veel te hoog. Met dit geld kan ik 2 safaris doen en daarnaast nog 3 weken reizen.

Daarentegen ga ik hoogstwaarschijnlijk eind oktober/ begin november wel aan de renovatie van een schooltje werken.

Tegen die tijd is het waarschijnlijk weer tijd om naar Nederland te komen, ergens half november dus. Maar ja, plannen zijn er om gewijzigd te worden.

  • 08 September 2006 - 19:04

    Bart:

    Ik lees het net op die website. Flink bedrag voor vrijwilligerswerk... Maar iig succes met de school renovatie. Heb je een camera bij? Kijk anders eens of je wat foto's kan mailen. /peace

    p.s. ik hou Ma goed op de hoogte :)

  • 09 September 2006 - 05:45

    Pa:

    Afgelopen week een Hollandse Boy op bezoek gehad. Hij was met de fiets onderweg naar China.
    Moet nog 16.000 km.
    Auf Wiedersehn
    Pa / Austria

  • 09 September 2006 - 12:12

    Pepijn:

    He KC,

    Daar gaan al onze schildpad verhalen! Maar ja het is niet anders.Mijn appartement is inmiddels ver klaar dus je hebt wat te bekijken als je terug bent. Veel plezier nog

    Groet Pepijn

  • 10 September 2006 - 15:48

    Kim:

    kusjes...xxxx

  • 11 September 2006 - 12:39

    Pauline:

    Jadah! wat klinkt dat allemaal leuk. Jammer dat de schildpadden actie niet doorgaat want dat was echt iets voor jou geweest. Je bent altijd zo lief voor dieren namelijk ;) (rosbief)
    Nou maak er wat moois van en we moeten snel eens afspreken als je terug bent! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nairobi

Mijn eerste reis

Denken over wat nou echt waardevol voor mij is.....

Recente Reisverslagen:

14 Juni 2011

Kees in India

27 Mei 2009

235 dagen -Singapore

17 April 2009

sawadikap

02 April 2009

korte update

06 Maart 2009

Over de helft
Kees

dus......

Actief sinds 24 Aug. 2006
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 40250

Voorgaande reizen:

17 September 2015 - 01 November 2015

Keesino, een stukje wandelen

13 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Kees zoekt en vindt boerderij

13 Juni 2011 - 14 Juni 2011

Incredible India

06 Oktober 2008 - 01 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: