geen schildpadjes - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kees Bosch - WaarBenJij.nu geen schildpadjes - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kees Bosch - WaarBenJij.nu

geen schildpadjes

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

07 September 2006 | Kenia, Nairobi

Voor diegene die het nog niet wisten: het project met de schildpadjes gaat niet door. De bijdrage die zij, www.watamuturtles.com, vragen aan het project vind ik toch veel te hoog. Met dit geld kan ik 2 safaris doen en daarnaast nog 3 weken reizen.

Daarentegen ga ik hoogstwaarschijnlijk eind oktober/ begin november wel aan de renovatie van een schooltje werken.

Tegen die tijd is het waarschijnlijk weer tijd om naar Nederland te komen, ergens half november dus. Maar ja, plannen zijn er om gewijzigd te worden.

• 08 September 2006 - 19:04

Bart:

Ik lees het net op die website. Flink bedrag voor vrijwilligerswerk... Maar iig succes met de school renovatie. Heb je een camera bij? Kijk anders eens of je wat foto's kan mailen. /peace

p.s. ik hou Ma goed op de hoogte :)

• 09 September 2006 - 05:45

Pa:

Afgelopen week een Hollandse Boy op bezoek gehad. Hij was met de fiets onderweg naar China.
    Moet nog 16.000 km.
    Auf Wiedersehn
    Pa / Austria

• 09 September 2006 - 12:12

Pepijn:

He KC,

Daar gaan al onze schildpad verhalen! Maar ja het is niet anders.Mijn appartement is inmiddels ver klaar dus je hebt wat te bekijken als je terug bent. Veel plezier nog

Groet Pepijn

• 10 September 2006 - 15:48

Kim:

kusjes...xxxx

• 11 September 2006 - 12:39

Pauline:

Jadah! wat klinkt dat allemaal leuk. Jammer dat de schildpadden actie niet doorgaat want dat was echt iets voor jou geweest. Je bent altijd zo lief voor dieren namelijk ;) (rosbief)
    Nou maak er wat moois van en we moeten snel eens afspreken als je terug bent! Dikke kus