2 september nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kees Bosch - WaarBenJij.nu 2 september nairobi - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kees Bosch - WaarBenJij.nu

2 september nairobi

Door: kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

02 September 2006 | Kenia, Nairobi

Nog een dagje chillen in Nairobi. Het went hier best wel snel. Zelfs de enorme stank van uitlaatgassen. Vandaag over de Massai-market gelopen met wat andere muzungu( white people) van mijn hostel gelopen. Allemaal 'brokers' daar die zeggen dat ze overal de beste prijs voor je kunnen regelen, maar toch nog op het 3-4 voudige zitten van wat je zou moeten betalen.

Ik verblijf bij 2 kenianen thuis die een soort van hostel hebben, maar toch willen dat het meer een thuis is voor de mensen die er verblijven. Er zitten voornamelijk mensen die langere tijd in Nairobi vrijwilligerswerk doen. Vanavond is er een afstudeerfeestje en zal er een geit geroosterd worden. Het is een mooie mix van europeanen en kenianen, allemaal heel vriendelijk en gemoedelijk. Hopelijk blijft dat de hele reis zo.

Vanmiddag maar eens kijken wat ik komende week ga doen, waarschijnlijk wordt het RIFT VALLEY, op zoek naar het eerste echte wildlife

• 02 September 2006 - 21:28

Pepijn:

He KC

Blij dat je toch bent gegaan? Vast wel, geniet ervan en hou ons op de hoogte!

• 02 September 2006 - 22:41

Kim:

hey keesje...super dat je al wat contacten hebt gemaakt dat maakt het wel leuker in een vreemd land..veel plezier met al je activiteiten....
    liefs je vriendinnetje xxx

• 03 September 2006 - 09:12

Kim:

schatje...super veel kusjes voor vandaag!!!
    xxxx

• 04 September 2006 - 21:42

Kim:

kusjes en knuffels....van mij...

• 05 September 2006 - 05:46

Pa:

Nog even en dan zijn we ook onderweg; nar Kuala Lumpur c.s.
    Smakelijk eten met de geit !
    Pa & Maud

• 05 September 2006 - 09:14

David:

hmmmm geit met kruidenboter :P
    veel plezier en blijf posten, we zijn benieuwd

• 05 September 2006 - 09:22

Arie:

Ik vind het jammerlijk voor de geit. Ik vind het heel mooi voor jou! Maak mooie foto's voor mij. =x=

• 05 September 2006 - 19:37

Kim:

hey lieverd, hoe is het? alles oke?
    ik moet veel aan je denken..heel veel kusjes..xxx

• 06 September 2006 - 05:51

Michiel:

Hey KC!!

Wist niet eens dat je wegging joh!! Hoe lang ben je van plan daar te blijven? Alleen reizen? Ben benieuwd!!

• 06 September 2006 - 16:04

Ellen:

Ook de groetjes vanuit Tilburg waar goed op alles gepast wordt ;) De vissen missen je ook nu ze weer iets kunnen zien ;) Veel plezier nog!!

• 07 September 2006 - 09:55

Marcel:

Yo KC,

Hier in Haarlem een paar drukke dagen gehad, ook i.v.m. de geslaagde wereldrecord poging van Anton. Je zit nu vast midden in de rimboe, ben benieuwd waar je uitkomt.
    Take care and enjoy!

Marcel