Kiwiland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kees Bosch - WaarBenJij.nu Kiwiland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Kees Bosch - WaarBenJij.nu

Kiwiland

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

04 November 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo......

Ff kort mailtje,

ben gisteren aangekomen in Nieuw-Zeeland, na een reis van ongeveer 24 uur dankzij vertragingen en gemiste aansluiting. Maar zo gaat het soms....

Lekker nachtje bijgekomen in Parnell, net buiten city centre. vandaag al een kleine Van gekocht, groot genoeg voor 1 persoon of net 2 personen.
Morgen nog ff de laatste dingen voor mijn visum regelen, want dat schiet ook maar niet op. bureaucratie net als aan de andere kant van de wereld.

Binnenkort langer mailtje
Ciao kees

• 06 November 2008 - 11:13

Thijs:

Lekker lekker! Ga je er een ringetje zoeken om in een vulkaan te mikken daaro? Ben benieuwd naar de foto's jong.. prachtig land ;-)

• 08 November 2008 - 17:55

Pepijn:

He KC!

Zelfs al een vervoermiddel gekocht! Goed bezig. Ben benieuwd naar foto's van je nieuwe "van" Zit weer wat vaker op MSN, wie weet binnekort weer een keer met de webcam

Gr Pepijn

• 12 November 2008 - 10:23

Pepijn:

He KC,

Qua datum klopt dit bericht niet helemaal. Er staat 11 juni boven???

Hierdoor staat hij ook niet bovenaan de lijst van laatst geplaatste berichten.