Boer Kees - Reisverslag uit Hennezel, Frankrijk van Kees Bosch - WaarBenJij.nu Boer Kees - Reisverslag uit Hennezel, Frankrijk van Kees Bosch - WaarBenJij.nu

Boer Kees

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

06 Oktober 2011 | Frankrijk, Hennezel

Hallo,
Kees gaat weer op pad! Komende zondag vertrek ik naar Frankrijk om daar enkele maanden te gaan werken op een ecologische woongemeenschap. Op Ecolonie.org is alle informatie over deze woongemeenschap te vinden. Eind augustus ben ik er al twee weken geweest. Hoewel ik niet alle ideeën en visies deel, denk ik er veel te kunnen leren op het gebied van de geiten, ecologische groenteteelt, ecologische bouw van huizen en het gebruik van kruiden in zelfgemaakte zalfjes, drankjes, etc.
Naast het werk ga ik mijn tijd opvullen met een beetje sporten, pokeren en..... gitaar spelen. Vandaag heb ik een gitaar gekocht en ga daar les krijgen van een van de vrijwilligers.
De vrijwilligers zijn leuke en interessante persoonlijkheden en hebben allemaal een eigen reden om daar te zijn en te doen wat ze doen.
Ennn dan moet er nog aan een lange termijn plan voor mijn leven worden gewerkt, zodat een droom wordt omgezet in werkelijkheid. I sentimenti senza azioni sono la rovina dell'anima....

PS: Giorgia is nog steeds in India, we gaan nog steeds samen door het leven.... alleen dus met wat geografische afstand ertussen... gelukkig hebben we skype....

PS: natuurlijk is iedereen uitgenodigd op mijn verjaardag..... maar dan moet je dus wel een stukje rijden....

Groeten Kees

• 11 Oktober 2011 - 08:09

Menno:

je waarbenjijnupagina zegt dat je morgen jarig bent, mijn gevoel zegt vandaag... van harte kerel!

• 11 Oktober 2011 - 15:46

Mark:

leuk, je eigen site, ga ik zeker volgen!
    veel plezier terug op ecolonie en gefeliciteerd!